Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21579
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKolczyński, Mariusz-
dc.date.accessioned2021-09-21T10:27:31Z-
dc.date.available2021-09-21T10:27:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationA. Czyż, S. Kubas (red.), "Na drodze do wyjaśnienia problemów politycznych : księga jubileuszowa ofiarowana profesorowi Markowi Barańskiemu" (S. 675-689). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3392-2-
dc.identifier.isbn978-83-226-3393-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21579-
dc.description.abstractThe course of competition during election campaigns in both stable and new democracies leads to conclusions about the political/electoral triumph of the populist election offer. Considering “electoral populism” as a specific type of marketing strategy, one can indicate basic factors of systemic, social and communication-media nature, which condition the observed strategic reorientation of political entities. This turn of events has a significant impact on the effectiveness of election campaigns, fostering the process of developing a political brand - thanks to professional communication activities aimed at maintaining market relations based on mutual trust, a community of recognized values and strong emotional bonds, while at the same time distinguishing precisely and distinctly from political competitors.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectpolitical marketingpl_PL
dc.subjectelectoral strategiespl_PL
dc.subjectpopulismpl_PL
dc.titleMarketing polityczny w Polsce na (populistycznym) rozdrożupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kolczynski_Marketing_polityczny_w_Polsce_na_populistycznym_rozdrozu.pdf583,36 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons