Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21622
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZalewska-Bujak, Małgorzata-
dc.date.accessioned2021-09-23T11:09:09Z-
dc.date.available2021-09-23T11:09:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citation"Kwartalnik Pedagogiczny" T. 65, nr 2 (2020), s. 154-176pl_PL
dc.identifier.issn0023-5938-
dc.identifier.issn2657-6007-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21622-
dc.description.abstractThe paper aims to present the issues related to the cooperation between teachers and pupils’ parents. Considering the importance and legitimacy of its occurrence in various forms and manifestations, the author conducted a qualitative study in an attempt to answer the following question: What is the image of this collaboration emerging from the teachers’ narrations as a partof the qualitative interviews conducted with them? The picture reveals teachers’ perspective on their pupils’ parents and cooperation with them, indicating some discrepancy and inadequacy in this area.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectteacherpl_PL
dc.subjectparentpl_PL
dc.subjectcooperation of teachers with parentspl_PL
dc.subjectforms of cooperationpl_PL
dc.subjectbarriers of cooperationpl_PL
dc.titleWspółpraca nauczycieli z rodzicami uczniów - przez pryzmat nauczycielskich narracjipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.31338/2657-6007.kp.2020-2.9-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zalewska-Bujak_Wspolpraca_nauczycieli_z_rodzicami_uczniow_przez_pryzmat_nauczycielskich_narracji.pdf460,88 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons