Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21742
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRajczyk, Robert-
dc.date.accessioned2021-10-07T17:39:29Z-
dc.date.available2021-10-07T17:39:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citation"Zarządzanie Mediami" T. 9, nr 3 (2021), s. 411-427pl_PL
dc.identifier.issn2354-0214-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21742-
dc.description.abstractThe article presents the results of a research, which was carried out in the last month of the parliamentary election campaign in 2019. In this research, the processes of communication conducted by candidates for deputies, Mateusz Morawiecki and Małgorzata Kidawa-Błońska, representing two rival parties (PiS and KO), were analysed – both candidates were simultaneously appointed as potential presidents of the Council of Ministers. The research was carried out using the qualitative method, taking into account the content of the profiles of both candidates on Facebook. Research results are part of the stream of analyzes, devoted to the importance of social media during election campaigns, as well as in the processes of political communication conducted by politicians.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpolitical communicationpl_PL
dc.subjectpolitical campaignpl_PL
dc.subjectFacebookpl_PL
dc.subjectparliamentary electionspl_PL
dc.titleZarządzanie komunikacją kandydatów na premiera w serwisie Facebook w wyborach parlamentarnych w Polsce w 2019 rokupl_PL
dc.title.alternativePrime Minister Candidates’ Communication Management on Facebook During Parliamentary Elections Campaign 2019 in Polandpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.4467/23540214ZM.21.022.13753-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rajczyk_Zarzadzanie_komunikacja_kandydatow_na_premiera_w_serwisie_facebook_w_wyborach.pdf633,85 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons