Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2182
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorNiemiec, Marta-
dc.date.accessioned2018-04-06T11:44:31Z-
dc.date.available2018-04-06T11:44:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationChowanna, 2009, t. 1, s. 169-186pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2182-
dc.description.abstractThe literature of the subject and the research conducted by the author prove that a ADHD child may have problems with adapting to a peer group and all the same may have learning difficulties. The article contains the detailed description of the conducted research and the indications concerning working out the suitable strategies for work with a child and the rest of a class team in order to improve social behaviour of a schoolchild with ADHD and a general social condition in a school class.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsocial adaptationpl_PL
dc.subjectADHD syndrompl_PL
dc.subjectpeer grouppl_PL
dc.titleProblem przystosowania dzieci z ADHD do warunków szkolnych : sposoby przeciwdziałania odrzuceniu i wykluczeniu społecznemu dziecka "innego"pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Niemiec_Problem_przystosowania_dzieci_z_ADHD.pdf434,56 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons