Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/22272
Tytuł: | Projekt zmian procesu kształcenia akademickiego ukierunkowanego na wartości społeczne |
Autor: | Szadzińska, Ewa |
Słowa kluczowe: | edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju; proces kształcenia; wartości społeczne |
Data wydania: | 2017 |
Źródło: | "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika" T. 14 (2017), s. 15-24 |
Abstrakt: | W pracy ukazano projekt zmian podstawowych składników (celów, treści
i metod) procesu kształcenia akademickiego. Wyznacznikiem tychże zmian są wartości
społeczne, które jako składowe idei zrównoważonego rozwoju, wyznaczają kierunek rozwoju
cywilizacji. Wskazano na znaczenie wartości społecznych dla opracowania wzorca
osobowego oraz ukierunkowania z korzystania z doświadczeń osobistych nabytych w toku
autoedukacji uczących się. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22272 |
ISSN: | 1896-4591 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons