DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Wacławek, Maria | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-16T13:06:05Z | - |
dc.date.available | 2022-01-16T13:06:05Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | "Postscriptum Polonistyczne" T. 28, nr 2 (2021), s. 1-10 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9844 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22303 | - |
dc.description.abstract | Tekst jest sprawozdaniem z konferencji, która odbyła się 11 marca 2021 roku (platforma Microsoft Teams) i była jednym
z wydarzeń organizowanych w ramach projektu The V4 Humanities Education for the Climate. Diagnoses – Best
Practices – Recommendations (HEC). Relacja zawiera informacje na temat przebiegu konferencji i skrótowe przybliżenie
zakresu tematycznego poszczególnych wystąpień. Prelegenci analizowali dokumenty oświatowe stanowiące podstawę
nauczania wybranych przedmiotów oraz serii podręczników, a także przybliżyli niektóre zagadnienia (glotto)dydaktyki
polonistycznej. Wagę poruszanej problematyki potwierdziło duże zainteresowanie ze strony słuchaczy. Ochrona przyrody
jest ochroną wartości. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja dla klimatu | pl_PL |
dc.subject | humanistyka środowiskowa | pl_PL |
dc.subject | edukacja humanistyczna V4 | pl_PL |
dc.title | Co humaniści mogą zrobić dla klimatu? Sprawozdanie z konferencji pt. Edukacja klimatyczna - kształcenie uniwersyteckie i szkolne | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.31261/PS_P.2021.28.16 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|