Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22323
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorIwaniak, Kamil-
dc.date.accessioned2022-01-18T06:43:50Z-
dc.date.available2022-01-18T06:43:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationScripta Neophilologica Posnaniensia, T. 21, (2021) s. 93-108pl_PL
dc.identifier.issn1509-4146-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/22323-
dc.description.abstractThe aim of the article is to reflect upon the conveying of cultural content in the foreign language classroom that contributes to the development of intercultural competence. It has been attempted to systematize the multitude of aspects which characterizes the use of cultural studies in language classes. It has been done by drawing attention to reasons for taking into consideration this sort of knowledge while preparing the lessons and teaching methods that are in favour of an insightful contact with a cultural content. Attention has been primarily drawn to the coursebook Rivstart B1+B2 that is intended for intermediate students of Swedish language. The coursebook has been subjected to a comprehensive analysis with regard to the cultural learning.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdidacticspl_PL
dc.subjectSwedish languagepl_PL
dc.subjectintercultural trainingpl_PL
dc.subjectvaluespl_PL
dc.subjectcoursebookpl_PL
dc.titleTrening kompetencji międzykulturowej na podstawie analizy podręcznika do nauki języka szwedzkiego dla uczniów na poziomie średniozaawansowanym Rivstart B1+ B2pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.14746/snp.2021.21.03-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Iwaniak_Trening_kompetencji.pdf861,82 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons