Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22705
Tytuł: Le téléapprentissage dans l’enseignement universitaire : avant et après la pandémie
Tytuł równoległy: Distance learning in academic foreign language instruction in post-pandemic time – the same or different?
Autor: Widła, Halina
Słowa kluczowe: traditional classrooms; virtual classrooms; pandemic
Data wydania: 2021
Źródło: "Neofilolog", 2021, nr 57/2, s. 185-195
Abstrakt: At the end of the first semester of the 2019/2020 academic year, we conducted an opinion survey of 50 philology students on their willingness to adopt new pedagogical approaches based largely on digital media. We measured the degree of appreciation of different forms of academic work, including lectures, tutorials and seminars, modified by these approaches. After a year of the COVID-19 pandemic, we investigated the potential revision of views on the practical application of the innovations described in 2020. Our research focused on appreciating the usefulness and effectiveness of the teaching methods analyzed during the initial research, judged through the prism of current experiences.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22705
DOI: 10.14746/N.2021.57.2.2
ISSN: 1429-2173
2545-3971
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Widla_Teleapprentissage_dans_l_enseignement.pdf889,25 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons