Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22797
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJarosz, Ewa-
dc.date.accessioned2022-03-10T09:02:32Z-
dc.date.available2022-03-10T09:02:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation"Pedagogika Społeczna" Nr 3 (2014), s. 51-71pl_PL
dc.identifier.issn1642-672X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/22797-
dc.description.abstractKoncepcja obywatelstwa dzieci jest „produktem" współczesności, jednak o korzeniach sięgających przede wszystkim korczakowskich poglądów na dziecko i jego możliwości oraz relacje z dorosłymi. Dzisiaj koncepcja obywatelstwa dzieci promowana jest instrumentami politycznymi ale także poprzez rozwjający się teoretyczno-praktyczny dyskurs, który obejmuje liczne wątki tematyczne. Artykuł jest próbą charakterystyki najbardziej widocznych wymiarów oraz wątków tematycznych owego dyskursu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectobywatelstwo dziecipl_PL
dc.subjectpartycypacja społeczna dziecipl_PL
dc.subjectuczestnictwo społeczne dziecipl_PL
dc.subjectprawa dziecipl_PL
dc.titleObywatelstwo dzieci - oblicza dyskursupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jarosz_Obywatelstwo_dzieci_oblicza_dyskursu.pdf587,42 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons