DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Jarosz, Ewa | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-10T09:02:32Z | - |
dc.date.available | 2022-03-10T09:02:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | "Pedagogika Społeczna" Nr 3 (2014), s. 51-71 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1642-672X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22797 | - |
dc.description.abstract | Koncepcja obywatelstwa dzieci jest „produktem" współczesności, jednak o korzeniach sięgających przede wszystkim korczakowskich poglądów na dziecko i jego możliwości oraz relacje z dorosłymi.
Dzisiaj koncepcja obywatelstwa dzieci promowana jest instrumentami politycznymi ale także poprzez
rozwjający się teoretyczno-praktyczny dyskurs, który obejmuje liczne wątki tematyczne. Artykuł jest
próbą charakterystyki najbardziej widocznych wymiarów oraz wątków tematycznych owego dyskursu. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | obywatelstwo dzieci | pl_PL |
dc.subject | partycypacja społeczna dzieci | pl_PL |
dc.subject | uczestnictwo społeczne dzieci | pl_PL |
dc.subject | prawa dzieci | pl_PL |
dc.title | Obywatelstwo dzieci - oblicza dyskursu | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|