Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2281
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMorszczyńska, Urszula-
dc.date.accessioned2018-04-10T07:44:22Z-
dc.date.available2018-04-10T07:44:22Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationChowanna, 2009, t. jubileuszowy, s. 173-182pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2281-
dc.description.abstractIn recent years an increase in interest in text issues has been observed. Text is considered as a means of conveying content of education, a unit of educational dialog and foster-child changing factor. In the article the ways to define the text and areas of pedagogical research in which the text has a crucial role are presented. It is assumed that education as a communicative action – in all variants described by J. Habermas – is realized through texts. Such a perspective creates new possibilities of research and interpretation of the subject of pedagogy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecttextpl_PL
dc.subjectpedagogic actionpl_PL
dc.subjectunderstandingpl_PL
dc.titleTekst w działaniu pedagogicznympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Morszczynska_Tekst_w_dzialaniu_pedagogicznym.pdf703,62 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons