Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2282
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBernasiewicz, Maciej-
dc.date.accessioned2018-04-10T07:44:30Z-
dc.date.available2018-04-10T07:44:30Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationChowanna, 2009, t. jubileuszowy, s. 183-193pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2282-
dc.description.abstractThe author discusses the choosen discourses in popular culture. Pop culture is shown as powerful source of informal education. Love, sex, appearance (look), there are main themes of youth press. Solidarity, estimate, authenticity, there are the leitmotives in discourse of music of rap. The author makes an attempt to show how Worldview of young people is shaped by cultural transfer of pop culture.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpopular culturepl_PL
dc.subjectinformal educationpl_PL
dc.subjectdiscoursepl_PL
dc.subjectWorldview of young peoplepl_PL
dc.titleTreści kształcące w popkulturzepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bernasiewicz_Tresci_ksztalcace_w_popkulturze.pdf659,29 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons