Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22841
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŚleziński, Krzysztof-
dc.date.accessioned2022-03-16T11:42:04Z-
dc.date.available2022-03-16T11:42:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationA. Szczurek-Boruta, B. Chojnacka-Synaszko, J. Suchodolska (red.), "Człowiek w przestrzeni lokalnej - dobre praktyki wspierania rozwoju, aktywizacji i integracji społecznej : konteksty teoretyczne i społeczno-polityczne" (S. 151-161). Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8019-012-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/22841-
dc.description.abstractThe remarks presented above constitute the argument for the impossibility of carrying a demarcation line between philosophy and pedagogy. Pedagogy is devoid of the specific anthropological-axiological assumptions and its tasks and goals would not incomprehensible. Contrary to the declarations of scientific attachment, pedagogy should be inspired by the results of current and different philosophical ideas for conducting research related to the subjectivity of children. Pedagogy of the integrative education developed by Volker Buddrus and Heinrich Dauber constitutes one of the positive examples. This pedagogy assumes that a dialogue accompanies the process of student’s becoming a subject.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherToruń : Wydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdialog pedagogypl_PL
dc.subjectanthropologypl_PL
dc.subjectphilosophy of dialogpl_PL
dc.subjectMartin Buberpl_PL
dc.subjectPaul Ricoeurpl_PL
dc.subjectEmmanuel Lévinaspl_PL
dc.titleElementy pedagogiki dialogicznej : przestrzeń nauczyciel - w perspektywie relacji Ja-innypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Slezinski_Elementy_pedagogiki_dialogicznej.pdf535,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons