Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22844
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJarosz, Ewa-
dc.date.accessioned2022-03-16T11:47:28Z-
dc.date.available2022-03-16T11:47:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationA. Szczurek-Boruta, B. Chojnacka-Synaszko (red.), "Szkoła - kultura - środowisko lokalne" (S. 90-107). Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8019-310-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/22844-
dc.description.abstractThe paper present the child participation idea, its roots, theoretical and political foundations and problems of its development in contemporary societies. The special attention is paid to the reality of the implementation of child participation as it is founded in CRC, with presentation of different positive forms but also with explanation the false forms such as manipulation, decoration and tokenism. On this basis Author presents the criteria of the genuine child participation as they are understood by experts of the theme in contemporary literature.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherToruń : Wydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectchild participationpl_PL
dc.subjectchildren's citizenshippl_PL
dc.subjectchild rightspl_PL
dc.titleDzieci jako aktorzy życia społecznego w różnych środowiskach życiapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jarosz_Dzieci_jako_aktorzy_zycia_spolecznego.pdf764,86 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons