DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Rembierz, Marek | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T07:02:57Z | - |
dc.date.available | 2022-04-04T07:02:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | "Horyzonty Wychowania" T. 21, Nr 57 (2022), s. 63-79 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2391-9485 | - |
dc.identifier.issn | 1643-9171 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/23054 | - |
dc.description.abstract | CEL NAUKOWY: Rekonstrukcja i analiza idei i pojęć pedagogii towarzyszenia i miłosierdzia –
jako interpretacji pedagogii ignacjańskiej rozwijanej przez papieża Franciszka – mają przyczynić
się do lepszego jej rozumienia.
PROBLEM I METODY BADAWCZE: Rekonstrukcja i analiza (jako sposób postępowania badawczego)
służą rozpatrzeniu źródeł i interpretacji analizowanych pedagogii.
PROCES WYWODU: Postępując m.in. wedle postulatów ustawicznych poszukiwań intelektualnych,
rozeznaje się założenia (także milczące tło) pedagogii.
WYNIKI ANALIZY NAUKOWEJ: Przybliżenie sensu idei i pojęć pedagogii towarzyszenia
i miłosierdzia.
WNIOSKI, INNOWACJE, REKOMENDACJE: Zachęcenie pedagogów do wnikliwego i krytycznego
zapoznania się z interpretacjami pedagogii ignacjańskiej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | pedagogia towarzyszenia i miłosierdzia | pl_PL |
dc.subject | peryferia | pl_PL |
dc.subject | inkluzja | pl_PL |
dc.subject | napięcia pedagogii ignacjańskiej | pl_PL |
dc.subject | Jorge Mario Bergoglio / Papież Franciszek | pl_PL |
dc.title | Pedagogia towarzyszenia i miłosierdzia jako wyjście na peryferia i dążenie do inkluzji - o interpretacji dynamiki i napięć pedagogii Ignacjańskiej papieża Franciszka w nieprzejrzystym świecie | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.35765/hw.2022.57.08 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|