Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23116
Tytuł: Strategia komunikacyjna Konfederacji w wyborach w 2019 roku – próba rekonstrukcji
Tytuł równoległy: Communication strategy of Konfederacja in the 2019 Elections – Attempt to Reconstruct
Autor: Kolczyński, Mariusz
Słowa kluczowe: election campaign; political strategy; communication strategy; European Parliament elections; parliamentary elections
Data wydania: 2020
Źródło: "Studia Politologiczne", Vol. 55, 2020, s. 259-276
Abstrakt: The analysis of electoral actions taken by Konfederacja [Confederation Liberty and Independence] party in 2019 leads to assumption that their core formation achieved a consistent (also regarding axiological dimension) strategic plan which included two campaigns and was aimed at arising on Polish political market (gaining parliamentary representation). Organization and consolidation of a new political formation, able (in terms of structure, resources and strategy)to create a communication strategy allowing them to effectively compete in parliamentary elections, should be regarded as considerable success.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23116
DOI: 10.33896/SPolit.2020.55.11
ISSN: 1640-8888
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kolczynski_Strategia_komunikacyjna_Konfederacji.pdf1,6 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons