Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23156
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGogolin, Olimpia-
dc.contributor.authorSzymik, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2022-04-11T10:41:02Z-
dc.date.available2022-04-11T10:41:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationEdukacja Ustawiczna Dorosłych, Vol. 3, (2020), s. 135-148pl_PL
dc.identifier.issn1507-6563-
dc.identifier.issn2391-8020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/23156-
dc.description.abstractThe aim of this article is to tackle the issue of foreign language teaching to seniors by the University of Economics of the Third Age in Katowice. In the theoretical part, the authors analyse the variables conducive to and preventing from studying foreign languages by seniors. Later on, they describe the University of Economics of the Third Age in Katowice. In the practical part, the authors present the results of the survey based on a questionnaire as the research tool. The survey was conducted in the academic year 2019/2020.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectforeign language teachingpl_PL
dc.subjectseniorspl_PL
dc.subjectuniversities of the third agepl_PL
dc.subjectsurveypl_PL
dc.titleNauczanie języków obcych słuchaczy Uniwersytetu Ekonomicznego Trzeciego Wieku w Katowicachpl_PL
dc.title.alternativeForeign language teaching to students of the University of Economics of the Third Age in Katowicepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.34866/m486-mx24-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gogolin_Nauczanie_jezykow_obcych.pdf509,29 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons