Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23170
Tytuł: O intensyfikację działań nauczycieli i wychowawców w aspekcie paradygmatów Unii Europejskiej
Autor: Goriszowski, Włodzimierz
Słowa kluczowe: edukacja; Unia Europejska
Data wydania: 2000
Źródło: "Nauczyciel i Szkoła" 2000, nr 1, s. 13-23
Abstrakt: Od 8 lat w wielu środowiskach, a w tym głównie politycznych podkreśla się niejednokrotnie, iż wielkim osiągnięciem będzie „ponowne” wejście Polski do Europy, integracja z EWG, a następnie, przy podpisanym traktacie z Mastricht, wejście do Unii Europejskiej. Z entuzjazmem spora część społeczeństwa wita więc każdą inicjatywę zbliżenia Polski do Unii Europejskiej, a dzieje się to głównie za sprawą działania odpowiednich materiałów przekazywanych poprzez mass-media. Materiały te informują jak nam będzie dobrze w przyszłości w Unii Europejskiej, a eksperci roztaczają przed nami nieziemsko różowe wizje wzbogacenia duchowego, uwartościowania, upodmiotowienia, podniesienia naszego statusu ekonomicznego, itp. W sukurs redaktorom programów telewizyjnych i radiowych przychodzą wystąpienia polityków, którzy bez względu na prezentowaną opcję polityczną zgodnie zachwalają nasze niedalekie wejście do Unii Europejskiej jako szczyt naszych możliwości w realizacji wielopłaszczyznowych celów indywidualnych i społecznych (...).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23170
ISSN: 1426-9899
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Goriszowski_O_intensyfikacje_dzialan_nauczycieli_i.pdf593,4 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons