DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Wąsiński, Arkadiusz | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T09:59:10Z | - |
dc.date.available | 2022-04-26T09:59:10Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 1997, nr 2, s. 21-35 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.issn | 2544-6223 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/23249 | - |
dc.description.abstract | Ogromne postępy technologiczne, a szczególnie technologii komputerowej w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat spowodowały, iż ludzkość wkroczyła w erę informatyczną. Technologia komputerowa znalazła zastosowanie praktycznie we wszystkich dziedzinach działalności człowieka, stając się jego nieodłącznym narzędziem
pracy [1]. Przykładem tego powszechnego zjawiska może być powstawanie coraz potężniejszych systemów baz danych czy telekomunikacyjnych, w których informacja przesyłana jest niewiarygodnie szybko w różne miejsca naszego globu [2]. Naturalną konsekwencją tego stanu rzeczy jest wzrost zainteresowania nowoczesną technologią informatyczną także w edukacji (...). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | programy komputerowe | pl_PL |
dc.subject | terapia dzieci | pl_PL |
dc.title | Programy komputerowe jako narzędzie logopedy w terapii dzieci z wadami wymowy i słuchu | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|