Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2324
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2018-04-10T10:47:50Z-
dc.date.available2018-04-10T10:47:50Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationChowanna, 2011, t. 1, s. 297-313pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2324-
dc.description.abstractThis article is concerned with method of work with children needing assistance (who have specific problems with adaptation to school, resulting from disturbances of the dynamics of nervous processes). This method applies visualization — an important way of coping with one’s own problems and deprivations. The goal of this “theatre of movement” based on kinetic intersemiotic transfer is self‑expression of its participants as the presentation of their way of perception and manifestation of their body, emotions, and mind. The aim of empirical research was to determine the influence of the theatre activities based on the visualisation method on the behaviour of children and their social adaptation.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkinesthetic visualisationpl_PL
dc.subjecttheatre of movementpl_PL
dc.subjectspecial need educationpl_PL
dc.titleCielesne kreowanie roli : wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwojupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Cielesne_kreowanie_roli.pdf849,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons