Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23406
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorStec, Maria-
dc.date.accessioned2022-05-27T08:37:03Z-
dc.date.available2022-05-27T08:37:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationD. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Współczesna glottodydaktyka wobec zmian edukacyjnych : nowe wyzwania i innowacyjne rozwiązania" (S. 117-134). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-4168-2-
dc.identifier.issn2719-8065-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/23406-
dc.description.abstractDesign-based research (DBR) involves developing materials based on a strong link between research and educational practice. The paper aims to follow the DBR and describe English for Specific Purposes (ESP) and English for Academic Purpose (EAP) online courses presented for the MA and PhD students. The paper seeks to address two following questions: What is the model of ESP online course for the MA students? What is the model of ESP online course for the PhD students? The project will use the mixed type of research, including a questionnaire study and self-reflection analysis. The results are hoped to bring practical implications for further online courses developed at the university level. Design-based research (DBR) polegają na opracowywaniu materiałów z uwzględnieniem silnego związku między badaniami a praktyką edukacyjną. Artykuł ma na celu omówienie kursów online English for Specific Purposes (ESP) i English for Academic Purposes (EAP), przygotowywanych dla studentów studiów magisterskich i doktoranckich w odwołaniu do badań typu DBR. W artykule starano się odpowiedzieć na następujące pytania: Jaki jest model kursu ESP online dla studentów studiów magisterskich? Jaki jest model kursu ESP online dla doktorantów? Zaprezentowano mieszany typ badań, obejmujący badanie ankietowe i analizę autorefleksji. Uzyskane wyniki mogą pomóc w opracowywaniu kolejnych kursów online na poziomie uniwersyteckim.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectESP materialspl_PL
dc.subjectdesignpl_PL
dc.subjectevaluationpl_PL
dc.subjectonline coursepl_PL
dc.subjectstudentspl_PL
dc.subjectmateriały ESPpl_PL
dc.subjectprojektowaniepl_PL
dc.subjectewaluacjapl_PL
dc.subjectkurs zdalnypl_PL
dc.subjectstudencipl_PL
dc.titleDesign-based research of ESP/EAP materials : online courses for the MA and PhD studentspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.identifier.doi10.31261/PN.4107-
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Stec_Design-based_research_of_ESP_EAP_materials.pdf1,94 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons