DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Łysek, Jan | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T10:46:05Z | - |
dc.date.available | 2022-06-10T10:46:05Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2002, nr 1/2, s. 9-15 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.issn | 2544-6223 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/23486 | - |
dc.description.abstract | Kształcenie integracyjne w Polsce nie ma relatywnie długiej tradycji. Tak naprawdę o tej koncepcji kształcenia zaczęto mówić dopiero na początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku, kiedy to rozpoczął się okres przekształceń w różnych dziedzinach życia, czyli transformacja. Klasy specjalne przy szkołach masowych próbowano organizować już w okresie międzywojennym, ale nie spotkały się one wówczas z pozytywną oceną nauczycieli
oraz pedagogów zajmujących się pedagogiką specjalną. Do tej kwestii powrócono dopiero w latach sześćdziesiątych. Wtedy też działania w tym zakresie zostały docenione i zaakceptowane przez specjalistów oraz
osoby zainteresowane. Tworzone klasy specjalne podlegały dyrektorowi szkoły, w której były zlokalizowane (...). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | kształcenie integracyjne | pl_PL |
dc.subject | Polska | pl_PL |
dc.subject | Europa | pl_PL |
dc.title | Kształcenie integracyjne w Polsce i krajach Unii Europejskiej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|