Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2357
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWilk, Teresa-
dc.date.accessioned2018-04-10T12:32:50Z-
dc.date.available2018-04-10T12:32:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 1, s. 257-268pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2357-
dc.description.abstractThe aim of this paper is to broaden the perception of the function of art and exploring its potential, particularly with the focus on the theatre, in the process of education addressed at the young generation. The presence of the art in the process of education does not only produce individual practical benefits in the development but also serves as a preventive measure in terms of disturbing social phenomena.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecttheatre educationpl_PL
dc.subject(the) artpl_PL
dc.subjectunrests and social issuespl_PL
dc.subjectpreventionpl_PL
dc.titleEdukacja teatralna - czyli o profilaktycznym wymiarze sztuki wobec współczesnych niepokojówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wilk_Edukacja_teatralna.pdf508,79 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons