Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2377
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBudniak, Alina-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:20:48Z-
dc.date.available2018-04-11T09:20:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 145-158pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2377-
dc.description.abstractThe information society requires constant searching, learning, understanding and using knowledge from various fields. The role of the family and educational institutions is to prepare children to learn and gain knowledge from different sources by developing their selection, comprehension and internalization skills. That is why, from a young age, children are exposed to varied messages about the world, appropriate to their psychophysical development. The article outlines the methods of presenting information used in magazines for pre‑school children and sets out to evaluate the possible use of those methods in kindergarten education.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectchildren’s magazinespl_PL
dc.subjectinformationpl_PL
dc.subjectknowledge presentation methodpl_PL
dc.subjectpre‑school educationpl_PL
dc.titlePrezentacja informacji o otaczającym świecie w czasopismach dla dzieci przedszkolnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Budniak_Prezentacja_informacji_o_otaczajacym_swiecie.pdf1,01 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons