Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2379
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMnich, Małgorzata-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:21:00Z-
dc.date.available2018-04-11T09:21:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 179-192pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2379-
dc.description.abstractthe article is a critical evaluation of the competences of integrated early childhood education students in teaching writing skills to children of early school age. It was assumed that the students’ knowledge and skills at evaluating written text on graphic, grammatical, semantic and pragmatic levels was a measure of this competence. Reflections on the linguistic aspects of a text and an inquiry into theoretical assumptions for teaching Polish philology to students pursuing master’s degree studies in integrated early childhood education provide the theoretical basis for the analyses performed.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecteducational linguisticspl_PL
dc.subjectearly childhood education students’ competencespl_PL
dc.subjectwritten text evaluationpl_PL
dc.titleKompetencje studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania umiejętności tworzenia tekstu pisanego przez uczniów w wieku wczesnoszkolnympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mnich_Kompetencje_studentow_zintegrowanej_edukacji_wczesnoszkolnej.pdf518,8 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons