Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2380
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWatoła, Anna-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:21:06Z-
dc.date.available2018-04-11T09:21:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 193-204pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2380-
dc.description.abstractThe article discusses issues related to the Eco‑Math Project carried out by Primary School No. 1 in Choszczno. This project is the result of the guidelines set up by the Comenius Programme, which was established by the European Parliament and the European Council. The article presents the objectives, strategy and partners of the project. It also outlines the adopted research methodology and describes the effects of implementing the project in terms of benefits for the teachers as well as students.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectComenius Programmepl_PL
dc.subjecteducational projectpl_PL
dc.subjectkindergartenpl_PL
dc.subjectschoolpl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.titleProjekt Eko‑Matma Programu Comenius jako realizacja idei „Uczenie się przez całe życie”pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Watola_Projekt_Eko_Matma_Programu_Comenius.pdf506,29 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons