Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2386
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorFrania, Monika-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:21:43Z-
dc.date.available2018-04-11T09:21:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 301-312pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2386-
dc.description.abstractThe article analyses the results of empirical studies and is an attempt to reflect on the need for media education in schools in the process of building a knowledge society. Opinions of school principals and young people from upper secondary schools in the Silesian Voivodship confirm the discrepancy in terms of willingness, opportunities and real implementation of media education. The search for the appropriate form of media education continues on the grounds of Polish and European education.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmedia educationpl_PL
dc.subjectmedia literacypl_PL
dc.subjectschoolpl_PL
dc.subjectknowledge‑basedpl_PL
dc.subjectmediated societypl_PL
dc.titleZnaczenie szkolnej edukacji medialnej w kontekście rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Frania_Znaczenie_szkolnej_edukacji_medialnej.pdf578,35 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons