Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2408
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWendreńska, Iwona-
dc.date.accessioned2018-04-11T10:54:27Z-
dc.date.available2018-04-11T10:54:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 371-382pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2408-
dc.description.abstractThe article is the trial of presenting the inner school teachers’ training as one of the ways of becoming the special school “the learning organization” and applying the idea of distant implementation of changes. There will be presented not only the assumptions of this process understood as the intentional series of meetings oriented towards the identification and satisfying personal and group needs by the mutual learning but the teachers’ opinions as well regarding the process of inner school training in special schools.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectinner school teachers’ trainingpl_PL
dc.subjectchangepl_PL
dc.subjectthe learning organizationpl_PL
dc.titleWewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli jako jedna z dróg wprowadzania zmian w szkolnictwie specjalnym : założenia a wyniki badańpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wendrenska_Wewnatrzszkolne_Doskonalenie_Nauczycieli.pdf512,26 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons