Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2410
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorStankowska, Natalia-
dc.date.accessioned2018-04-11T10:54:41Z-
dc.date.available2018-04-11T10:54:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 383-390pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2410-
dc.description.abstractIn the modern penitentiary thought, the times when a penal institution was just a place of isolation and a building whose architecture testifies that criminals have been separated from the law abiding society are long gone. Resocialization is a process which aims to restore persons who break social and legal norms to social environment. The author emphasizes that resocialization work with inmates and creating perspectives for a better future may become an effective means of prevention of returning to crime.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecteducationpl_PL
dc.subjectculture and techniques for resocializationpl_PL
dc.subjectpenal institutionspl_PL
dc.titleEdukacja w placówkach penitencjarnych : opinie, interpretacje pedagogicznepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Stankowska_Edukacja_w_placowkach_penitencjarnych.pdf458,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons