Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2451
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDyrda, Beata-
dc.date.accessioned2018-04-11T13:09:51Z-
dc.date.available2018-04-11T13:09:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationChowanna, 2013, t. 2, s. 245-263pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2451-
dc.description.abstractThe author presents chosen results of research concerning institutional and individual support for gifted students’ development in Polish schools. In this article the focus was put on the competences of teachers working and teaching gifted and talented students.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectgifted educationpl_PL
dc.subjectable and talented studentspl_PL
dc.subjectteachers competencespl_PL
dc.titleKompetencje nauczyciela w pracy z uczniami zdolnymi : wybrane wyniki badań empirycznych nad edukacyjnym wspieraniem rozwoju uczniów zdolnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Kompetencje_nauczyciela_w_pracy_z_uczniami_zdolnymi.pdf635,82 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons