DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gałązka, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-11T13:10:20Z | - |
dc.date.available | 2018-04-11T13:10:20Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 2013, t. 2, s. 313-325 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2456 | - |
dc.description.abstract | W artykule podjęto zagadnienie rozwijania świadomości oraz potrzeby stymulowania
wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interkulturowej u nauczycieli
języków obcych. Język i kultura są z sobą nierozerwalnie związane i stanowią
podstawę rozwoju kompetencji komunikacyjnej. Artykuł opisuje krótki, 40-godzinny
projekt skierowany do nauczycieli języków obcych mający na celu rozwój świadomości
międzykulturowej, umiejętności oraz postaw poprzez działania dramowe i teatralne. | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | drama | pl_PL |
dc.subject | nauczanie języków obcych | pl_PL |
dc.subject | komunikacja międzykulturowa | pl_PL |
dc.subject | kompetencja komunikacyjna | pl_PL |
dc.title | Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers' perspective | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|