Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2456
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGałązka, Alicja-
dc.date.accessioned2018-04-11T13:10:20Z-
dc.date.available2018-04-11T13:10:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationChowanna, 2013, t. 2, s. 313-325pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2456-
dc.description.abstractW artykule podjęto zagadnienie rozwijania świadomości oraz potrzeby stymulowania wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interkulturowej u nauczycieli języków obcych. Język i kultura są z sobą nierozerwalnie związane i stanowią podstawę rozwoju kompetencji komunikacyjnej. Artykuł opisuje krótki, 40-godzinny projekt skierowany do nauczycieli języków obcych mający na celu rozwój świadomości międzykulturowej, umiejętności oraz postaw poprzez działania dramowe i teatralne.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdramapl_PL
dc.subjectnauczanie języków obcychpl_PL
dc.subjectkomunikacja międzykulturowapl_PL
dc.subjectkompetencja komunikacyjnapl_PL
dc.titleIntercultural communication through drama in the language classroom - teachers' perspectivepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Galazka_Intercultural_communication_through_drama.pdf494,09 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons