Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2822
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKożusznik, Barbara-
dc.date.accessioned2018-04-18T09:17:03Z-
dc.date.available2018-04-18T09:17:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationB. Kożusznik, J. Polak (red.), “Uczyć z pasją : wskazówki dla nauczycieli akademickich” (s. 33-57). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380121362-
dc.identifier.isbn9788322622940-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2822-
dc.description.abstractAside from factual knowledge not only should didactic process in higher education be focused on accomplishing objectives, which would mean that students gain more knowledge, but also on achieving many other objectives. It should meet new demands stated by labor market environment as well as challenges mounted by advanced technologies, and any challenges of the conceptual era, or anticipation of creativity and innovation. It does no longer suffice to offer students merely the knowledge. They need to be provided with a certain „knowledge manual,” that is tools that would handle the perfecting of creativity, entrepreneurship, and innovation. Practically, it evokes the notion of „saturation” of education with the idea of entrepreneurship and proactivity, as well as the ideas of creativity and innovation.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectproces dydaktyczny w szkolnictwie wyższympl_PL
dc.subjectidea przedsiębiorczościpl_PL
dc.subjectkreatywnośćpl_PL
dc.subjectinnowacjepl_PL
dc.titleSaturacja dydaktyki uczelni wyższej : stymulowanie kreatywności, proaktywności i współpracypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kozusznik_Saturacja_dydaktyki_uczelni_wyzszej_Stymulowanie_kreatywnosci.pdf674,44 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons