Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2841
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGuzy, Anna-
dc.date.accessioned2018-04-18T11:00:18Z-
dc.date.available2018-04-18T11:00:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 22 (2013), s. 161-171pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2841-
dc.description.abstractThe article presents the main group of exercises to be helpful when shaping correct speaking habits. In the beginning, the breathing exercises (including those lengthening the breath phase), the exercises devoted to the motorics of the articulation apparatus (a mandible, tongue, soft palate and lips), and, in final, selected articulation‑enunciation exercises were contrasted. The appendices include the exercises prior to recitation, called ABC, that could be used by the teacher during a lesson connected with text presentation.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpoprawa wymowapl_PL
dc.subjectpoprawna mowapl_PL
dc.subjectadukacja literackapl_PL
dc.titleGłośno i wyraźnie, czyli pierwsza lekcja dobrego mówieniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiegopl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Guzy_Glosno_i_wyraznie_czyli_pierwsza_lekcja_dobrego_mowienia.pdf567,22 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons