Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2892
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOgłoza, Ewa-
dc.date.accessioned2018-04-19T06:44:10Z-
dc.date.available2018-04-19T06:44:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 22 (2013), s.206-209pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2892-
dc.description.abstractRecenzja książki Leszka Tymiakina "Aktywizowanie odbiorcy a gatunki mowy. Wiedza i umiejętności uczniów".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectLeszek Tymiakinpl_PL
dc.subjectAktywizowanie odbiorcy a gatunki mowy. Wiedza i umiejętności uczniówpl_PL
dc.subjectrecenzjapl_PL
dc.titleAktywizowanie odbiorcy a gatunki mowy. Wiedza i umiejętności uczniówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiegopl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ogloza_Aktywizowanie_odbiorcy_a_gatunki_mowy_recenzja.pdf412,8 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons