Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3570
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWarzecha, Adam-
dc.date.accessioned2018-05-15T09:31:06Z-
dc.date.available2018-05-15T09:31:06Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationŚwiat i Słowo, nr 2 (7), 2006, s. 227–243.pl_PL
dc.identifier.issn1731-3317-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3570-
dc.description.abstractRecenzja: E. Hope (red.), Public relations instytucji użyteczności publicznej, Gdańsk 2005: Scientific Publishing Group, ss. 217pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.subjectPRpl_PL
dc.subjectwizerunekpl_PL
dc.titleO użytecznym publicznie wizerunkupl_PL
dc.title.alternativeNa marginesie "Public relations instytucji użyteczności publicznej", red. Ewa Hope, wyd. Scientific Publishing Group, Gdańsk 2005, stron 217pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalŚwiat i Słowopl_PL
dc.description.referencesChristians C.G., Fackler M., Rotzoll K.B., 2001: Media ethics: cases and moral reasoning, New York.pl_PL
dc.description.referencesDewey J., 1927: The public and its problems, Chicago.pl_PL
dc.description.referencesGasparski W., 2003: Decyzje i etyka w lobbingu i biznesie, Warszawa.pl_PL
dc.description.referencesGrunig J.E (red.), 1992: Excellence in Public Relations and communications management, Hillsdale.pl_PL
dc.description.referencesGrunig J.E., Hunt T., 1984: Managing Public Relations, New York.pl_PL
dc.description.referencesHarlow R.F., 1976: Building a Public Relations definitions, “Public Relations Review” 2(4), 34–42.pl_PL
dc.description.referencesHope E. (red.), 2005: Public relations instytucji użyteczności publicznej, Gdańsk.pl_PL
dc.description.referencesKadragic A., Czarnowski P., 1997: Public relations, czyli promocja reputacji. Praktyka działania, Warszawa.pl_PL
dc.description.referencesKotler P., 1997: Marketing, Warszawa.pl_PL
dc.description.referencesLewiński D., 2004: Podręcznik inicjalny. Jak się zaczyna w Polsce wiedza o PR, „2K – kultura i komunikacja” 2, 44-52.pl_PL
dc.description.referencesNickels W.G., 1995: Zrozumieć biznes, Warszawa.pl_PL
dc.description.referencesOeckl A., 1976: PR–Praxis. Der Schlüssel zur Öffentlichkeitsarbeit, Düsseldorf–Wien.pl_PL
dc.description.referencesSmith R.D., 2005: Strategic planning for Public Relations, New York.pl_PL
dc.description.referencesWojcik K., 2005: Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa.pl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Warzecha_O_uzytecznym_publicznie_wizerunku.pdf2,32 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.