DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Borzucka-Sitkiewicz, Katarzyna | - |
dc.contributor.author | Kowalczewska-Grabowska, Katarzyna | - |
dc.contributor.author | Rzymełka-Frąckiewicz, Agata | - |
dc.contributor.author | Świątkiewicz-Mośny, Maria | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-16T05:52:24Z | - |
dc.date.available | 2018-05-16T05:52:24Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | E. Syrek (red.), "Czas społeczny akademickiego uczestnictwa w rozwoju i doskonaleniu civil society : księga jubileuszowa dedykowana profesorowi Andrzejowi Radziewiczowi-Winnickiemu w 65. rocznicę urodzin" (S. 756-761). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788322619674 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3608 | - |
dc.description.abstract | Niezależnie od przyjętego paradygmatu, wszystkie teorie podkreślają ważną rolę przywództwa i władzy w grupie. Refleksja naukowa nad tymi zjawiskami dowodzi, że jest to rodzaj powszechnika kulturowego obecnego we wszystkich znanych kulturach i dotyczy struktur społecznych zarówno na poziomie makro, jak i mikro. Struktura władzy, podobnie jak struktura komunikowania, stanowi ważny element konstytutywny grupy społecznej. Teoretyczne rozważania nad tym, jaki powinien być przywódca, znajdziemy w pracach
socjologów, psychologów społecznych, pedagogów czy ekonomistów. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Katedra Pedagogiki Społecznej | pl_PL |
dc.subject | prof. Andrzej Radziewicz-Winnicki | pl_PL |
dc.subject | Uniwersytet Śląski | pl_PL |
dc.subject | struktura przywództwa | pl_PL |
dc.title | Szef idealny : analiza struktury przywódctwa na przykładzie Katedry Pedagogiki Społecznej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|