Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3676
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCzakon, Tomasz-
dc.date.accessioned2018-05-17T06:56:14Z-
dc.date.available2018-05-17T06:56:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Nr 4 (2013), s. 191-213pl_PL
dc.identifier.issn1426-9724-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3676-
dc.description.abstractThe author presents an analysis of the contents of the codes of ethics in 49 companies of a different nature: national and international, large and small, as well as, from different areas of business. The author looks for the frequency of the presence of different types of stakeholders and ethical conclusions, contrary to many suggestions in the current literature.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniupl_PL
dc.subjectetykapl_PL
dc.subjectetyka społecznapl_PL
dc.subjectetyka biznesupl_PL
dc.titleInteresariusze i typy orientacji etycznej w kodeksach etycznych firmpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniupl_PL
dc.description.referencesBabbie E., Podstawy badań społecznych, WN PWN, Warszawa 2008. Banajski R., Treści aksjologiczne kodeksów etycznych regulujących sferę życia gospodarczego, w: Etyka biznesu w działaniu. Doświadczenia i perspektywy, red. W. Gasparski, J. Dietl, WN PWN, Warszawa 2011. Interesariusze i typy orientacji etycznej w kodeksach etycznych firm 213 Brzustewicz P., Kodeksy etyczne przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych, „Pieniądze i Więź. Kwartalnik Naukowy” 2007, rok X, nr 1 (34). Gasparski W., Kodeksy etyczne – ich struktura i treść, „Annales. Etyka w Życiu Gospodarczym” 2002, t. 5. Klimczak B., Etyka gospodarcza, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 1999. Lewicka-Strzałecka A., Etyczne standardy firm i pracowników, IFiS PAN, Warszawa 1999. Porębski Cz., Czy etyka się opłaca? Zagadnienia etyki biznesu, Znak, Kraków 1997. Rybak M., Etyka menedżera – społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2004. Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych, Śląsk, Katowice 2010. Wiśniewski R., Za i przeciw kodyfikacjom etycznym firm, „Diametros” 2006, nr 6.pl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Czakon_Interesariusze_i_typy_orientacji_etycznej.pdf501,92 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.