Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3761
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRaszka, Renata-
dc.date.accessioned2018-05-21T06:19:26Z-
dc.date.available2018-05-21T06:19:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationU. Szuścik, B. Oelszlaeger-Kosturek (red.), “Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości. T. 2.” (s. 77-92). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380120549-
dc.identifier.isbn9788380120556-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3761-
dc.description.abstract"W centrum uwagi nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej powinno być wspomaganie rozwoju czynności umysłowych istotnych dla uczenia się matematyki. Dlatego też tak ważne jest przygotowanie kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego (i nie tylko) do rozwijania umiejętności matematycznego myślenia, tj. do jego usprawniania, prowokowania, wspierania i podtrzymywania. Sposób nauczania matematyki może bowiem spowodować zablokowanie gotowości i zdolności do myślenia matematycznego, zastępując je potrzebą pamiętania reguł matematycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectnauczanie matematykipl_PL
dc.subjectedukacja dziecipl_PL
dc.subjectwychowanie dziecipl_PL
dc.subjectpedagogika dzieckapl_PL
dc.titleMity i fakty o rozwijaniu myślenia matematycznego dzieckapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Raszka_Mity_i_fakty_o_rozwijaniu_myslenia_matematycznego_dziecka.pdf345,18 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons