DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Raszka, Renata | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-21T06:19:26Z | - |
dc.date.available | 2018-05-21T06:19:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | U. Szuścik, B. Oelszlaeger-Kosturek (red.), “Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości. T. 2.” (s. 77-92). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788380120549 | - |
dc.identifier.isbn | 9788380120556 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3761 | - |
dc.description.abstract | "W centrum uwagi nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej powinno być wspomaganie
rozwoju czynności umysłowych istotnych dla uczenia się matematyki. Dlatego też tak
ważne jest przygotowanie kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i wychowania
przedszkolnego (i nie tylko) do rozwijania umiejętności matematycznego
myślenia, tj. do jego usprawniania, prowokowania, wspierania i podtrzymywania.
Sposób nauczania matematyki może bowiem spowodować zablokowanie gotowości
i zdolności do myślenia matematycznego, zastępując je potrzebą pamiętania reguł
matematycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | nauczanie matematyki | pl_PL |
dc.subject | edukacja dzieci | pl_PL |
dc.subject | wychowanie dzieci | pl_PL |
dc.subject | pedagogika dziecka | pl_PL |
dc.title | Mity i fakty o rozwijaniu myślenia matematycznego dziecka | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WSiNoE)
|