Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/3953
Tytuł: | Pojęcie mediatyzacji w nauce o kumunikowaniu |
Autor: | Michalczyk, Stanisław |
Słowa kluczowe: | mass media; mediatyzacja; medializacja |
Data wydania: | 2009 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | M. Kolczyński, M. Mazur, S. Michalczyk (red.), “Mediatyzacja kampanii politycznych” (s. 17-33). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | "Obecny stan rozwojowy wszystkich typów mediów nie daje podstaw do obwieszczenia
końca ery medializacji. Nie można też mówić o końcu komunikowania
masowego. Wszystkie środki komunikowania wraz ze swoimi specyficznymi
funkcjami umożliwiają proces społecznych zmian, ale same wskutek tych zmian
nie ulegają destrukcji. Medializacja powoduje zmiany w postrzeganiu rzeczywistości,
nawet jej subiektywną utratę, nierówności społeczne, ale też stwarza
nowe możliwości w różnych aspektach komunikowania. Jako kategoria naukowa
zaś zawiera w sobie wiele potencjału teoretyczno‑analitycznego". |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3953 |
ISBN: | 9788322618554 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|