Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3962
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJachimowski, Marek-
dc.date.accessioned2018-05-24T10:51:08Z-
dc.date.available2018-05-24T10:51:08Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationM. Kolczyński, M. Mazur, S. Michalczyk (red.), “Mediatyzacja kampanii politycznych” (s. 73-87). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322618554-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3962-
dc.description.abstract"Przestrzenno‑strukturalna analiza środków periodycznej komunikacji medialnej w jakimś zakresie pozwala prześledzić periodyczną komunikację medialną z perspektywy procesów oddziaływania i generowania znaczenia przestrzeni, w których powstały i funkcjonują mass media oraz przestrzeń polityczna".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectśrodki masowego przekazupl_PL
dc.subjectkomunikacja medialna a przestrzeń politycznapl_PL
dc.titlePrzestrzeń medialna a przestrzeń polityczna : krótkie wprowadzenie do tematupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jachimowski_Przestrzen_medialna_a_przestrzen_polityczna.pdf610,94 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons