Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4020
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorNowakowski, Krzysztof-
dc.date.accessioned2018-05-28T08:24:08Z-
dc.date.available2018-05-28T08:24:08Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationM. Kolczyński, M. Mazur, S. Michalczyk (red.), “Mediatyzacja kampanii politycznych” (s. 325-343). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322618554-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4020-
dc.description.abstract"Media spełniają funkcje społeczne (socjalizowanie, orientowanie, dostarczanie rozrywki i integrowanie), polityczne (tworzenie publiczności, wyrażanie opinii stron politycznych, socjalizowanie polityczne, kształcenie polityczne, krytyka i kontrola), ekonomiczne (przyspieszanie obiegu towarów i pieniądza, kształcenie siły roboczej, terapia socjalna, pomoc w legitymizowaniu rzeczywistości) oraz informacyjne2. Uczestniczą w kształtowaniu świadomości społecznej, także tej dotyczącej korupcji. Potwierdzają to badania socjologiczne".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkorupcjapl_PL
dc.subjectafery politycznepl_PL
dc.subjectrola mediów w ujawnianiu korupcjipl_PL
dc.subjectdziennikarstwo śledczepl_PL
dc.titleKorupcja jako zjawisko społeczno-polityczne i medialnepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Nowakowski_Korupcja_jako_zjawisko_spoleczno_polityczne.pdf643,07 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons