Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/4022
Tytuł: | Marketing polityczny w wyborach prezydenckich w Rosji |
Autor: | Gierula, Marian |
Słowa kluczowe: | marketing polityczny; wybory prezydenckie w Rosji |
Data wydania: | 2009 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | M. Kolczyński, M. Mazur, S. Michalczyk (red.), “Mediatyzacja kampanii politycznych” (s. 413-423). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | "Historia marketingu politycznego w Rosji, a zwłaszcza politycznej reklamy oraz
innych komunikacyjnych relacji ze społeczeństwem, nieodłącznie związana jest
z demokratycznymi wyborami po 1989 r. Początków marketingu można doszukiwać
się w wyborach delegatów na zjazd deputowanych ZSRR wiosną 1989 r., kiedy to
wyborcy po raz pierwszy uzyskali możliwość niezależnego głosowania, a kandydaci,
nienależący do partyjnej nomenklatury i elitarnych społecznych grup — możliwość
wejścia do politycznej elity kraju poprzez status wybranego delegata". |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/4022 |
ISBN: | 9788322618554 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|