DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.advisor | Syrek, Ewa | - |
dc.contributor.author | Węsierska, Katarzyna | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-06T08:02:42Z | - |
dc.date.available | 2018-07-06T08:02:42Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/5211 | - |
dc.description.abstract | Dziecko w wieku przedszkolnym ma ogromny potencjał w zakresie przyswajania języka, a tym samym rozwoju intelektualnego. Wczesne wykrywanie zaburzeń rozwoju mowy, stymulowanie sprawności językowej, a także monitorowanie i wspomaganie tego procesu poprzez ukierunkowane oddziaływania logopedyczne
o charakterze profilaktyczno-terapeutycznym to czynniki warunkujące prawidłowy rozwój dziecka. Pozwalają na optymalne przygotowanie dzieci do rozpoczęcia edukacji szkolnej. To z kolei umożliwi tym dzieciom w przyszłości pełnowartościowe uczestnictwo w życiu społecznym i kulturalnym. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Uniwersytet Śląski | pl_PL |
dc.subject | Logopedia | pl_PL |
dc.subject | Nauki Społeczne | pl_PL |
dc.subject | profilaktyka | pl_PL |
dc.subject | terapia | pl_PL |
dc.subject | dzieci w wieku przedszkolnym | pl_PL |
dc.subject | zaburzenia mowy | pl_PL |
dc.title | Efektywność działań profilaktyczno-terapeutycznych logopedów w środowisku życia dzieci w wieku przedszkolnym | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Rozprawy doktorskie (WNS)
|