Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSyrek, Ewa-
dc.contributor.authorWęsierska, Katarzyna-
dc.date.accessioned2018-07-06T08:02:42Z-
dc.date.available2018-07-06T08:02:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5211-
dc.description.abstractDziecko w wieku przedszkolnym ma ogromny potencjał w zakresie przyswajania języka, a tym samym rozwoju intelektualnego. Wczesne wykrywanie zaburzeń rozwoju mowy, stymulowanie sprawności językowej, a także monitorowanie i wspomaganie tego procesu poprzez ukierunkowane oddziaływania logopedyczne o charakterze profilaktyczno-terapeutycznym to czynniki warunkujące prawidłowy rozwój dziecka. Pozwalają na optymalne przygotowanie dzieci do rozpoczęcia edukacji szkolnej. To z kolei umożliwi tym dzieciom w przyszłości pełnowartościowe uczestnictwo w życiu społecznym i kulturalnym.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Uniwersytet Śląskipl_PL
dc.subjectLogopediapl_PL
dc.subjectNauki Społecznepl_PL
dc.subjectprofilaktykapl_PL
dc.subjectterapiapl_PL
dc.subjectdzieci w wieku przedszkolnympl_PL
dc.subjectzaburzenia mowypl_PL
dc.titleEfektywność działań profilaktyczno-terapeutycznych logopedów w środowisku życia dzieci w wieku przedszkolnympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesispl_PL
Appears in Collections:Rozprawy doktorskie (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wesierska_Efektywnosc_dzialan_profilaktyczno_terapeutycznych.pdf17,35 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in RE-BUŚ are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.