Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/605
Tytuł: Party Switching as a Media Phenomenon in the Election Campaign
Autor: Kołodziej, Szymon
Słowa kluczowe: Party Switching; Mediatization; Types of Politicians; Poland; Political Transfer
Data wydania: 2015
Źródło: Preferencje Polityczne, (2015), nr 11, s. 93-106
Abstrakt: The article presents changes that take place in mass media during and after the party switching. The main reason why politicians are changing „their colors” - is that they want to become the celebrities. This work is an attempt of research about possible motivation o f those figures. It is also important to consider if exist characteristic features that are assigned to identified political types?
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/605
DOI: 10.6084/m9.figshare.2057715
ISSN: 2083-327X
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kolodziej_Party_Switching_as_a_Media_Phenomenon_in_the_Election_Campaign.pdf430,93 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons