Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/609
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOlszanecka-Marmola, Agata-
dc.date.accessioned2017-12-09T21:30:20Z-
dc.date.available2017-12-09T21:30:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationPreferencje Polityczne, (2015), nr 10, s. 133-146pl_PL
dc.identifier.issn2083-327X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/609-
dc.description.abstractGrowing professionalization and personalization of electoral campaigns have prompted political parties to concentrate on political image and negative campaigning. This tendency is mainly noticeable in TV advertisements. Presented article consists o f two parts. The first one discusses the role of negative and image ads. The other part includes the results of research conducted by the author. The analysis shows that the vast majority of Polish electorate does not approve using o f negative and image advertising. It can denote that voters are exhausted o f permanent mutual attacks of two major Polish parties (Civic Platform, Law and Justice) and expect more issue-oriented politics.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectPolitical Advertisingpl_PL
dc.subjectNegative Adspl_PL
dc.subjectPolitical Imagepl_PL
dc.subjectImage Adspl_PL
dc.titleReklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.6084/m9.figshare.2059452-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Olszanecka-Marmola_Reklama_negatywna_i_wizerunkowa_w_odbiorze_polskiego_elektoratu.pdf407,1 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons