Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6126
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŚleziński, Krzysztof-
dc.date.accessioned2018-09-11T09:45:55Z-
dc.date.available2018-09-11T09:45:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation"Cieszyński Almanach Pedagogiczny" T. 1 (2012), s. 135-153pl_PL
dc.identifier.issn2300-3006-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6126-
dc.description.abstractThis article, that refers to Sebastian Petrycy’s pedagogy of upbringing, is a great argument for contemporary pedagogy, which tries to remove upbringing from the system of moral values. There is no possibility for responsible upbringing to exist without full comprehension of human being and axiology order. Distorted (false) understanding the essence of human being leads to indefinite future and makes that education comes to grief.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectSebastian Petrycypl_PL
dc.subjectwychowaniepl_PL
dc.titleSebastiana Petrycego filozofia wychowaniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalCieszyński Almanach Pedagogicznypl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Slezinski_sebastiana_patrycego_filozofia_wychowania.pdf340,65 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons