DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Żywczok, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-12T11:01:44Z | - |
dc.date.available | 2018-09-12T11:01:44Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, T. 1 (2016), s. 57-67 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/6151 | - |
dc.description.abstract | O różnorodności i zarazem jednolitości merytorycznej niniejszego
tomu zadecydowały wyniki badań hermeneutycznych (zaprezentowane
przez czterech autorów) oraz badań empirycznych (zaprezentowane
przez trzech autorów) – wszystkie ściśle związane z problematyką etyki
pedagogicznej: indywidualnego rozwoju moralnego, progresji społecznej
i kulturowej, problemów i dylematów etycznych rozwiązywanych
w procesie wychowania dzieci i młodzieży. Zastosowanie w części monograficznej
dedukcyjnego układu treści pozwala Czytelnikowi przeanalizować
w pierwszej kolejności artykuły o dużym znaczeniu teoretycznym,
by następnie zwrócić uwagę na szczegółowe kwestie pedagogiczne,
których analiza może być przydatna zwłaszcza nauczycielom,
wychowawcom, opiekunom i pedagogom.[…] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Chowanna | pl_PL |
dc.subject | czasopismo pedagogiczne | pl_PL |
dc.title | Wstęp | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|