Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6173
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKorzeniowska, Wiesława-
dc.date.accessioned2018-09-13T10:32:04Z-
dc.date.available2018-09-13T10:32:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citation"Cieszyński Almanach Pedagogiczny" T. 2 (2013), s. 217-220pl_PL
dc.identifier.issn2300-3006-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6173-
dc.description.abstractRecenzja książki Kazimierza Denka, Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy. Dydaktyka akademicka i jej efekty. Poznań: Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu, 2011, 422 ss.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectKazimierz Denekpl_PL
dc.subjectUniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy. Dydaktyka akademicka i jej efektypl_PL
dc.titleKazimierz Denek: Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy. Dydaktyka akademicka i jej efekty. Poznań: Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu, 2011, 422 ss. - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalCieszyński Almanach Pedagogicznypl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
korzeniowska_kazimierz_denek_uniwersytet_w_perspektywie.pdf258,33 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons