Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6480
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorLisczyk-Kubina, Karolina-
dc.date.accessioned2018-10-04T12:35:11Z-
dc.date.available2018-10-04T12:35:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationForum Lingwistyczne, Nr 3 (2016), s. 179-182pl_PL
dc.identifier.issn2449-9587-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6480-
dc.description.abstract"Ogólnopolską konferencję naukową poświęconą autopromocji można już uznać za jeden ze stałych punktów w terminarzu naukowych spotkań organizowanych przez pracowników Instytutu Języka Polskiego im. Ireny Bajerowej Uniwersytetu Śląskiego. Po raz trzeci doktorantki Zakładu Lingwistyki Tekstu i Dyskursu – Ewelina Tyc oraz Aleksandra Kalisz – pod opieką naukową Iwony Loewe, we współpracy z Oddziałem Katowickim Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego, podjęły się organizacji sesji naukowej zatytułowanej „Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. Teoria i praktyka”. Tematyka konferencji spotkała się z dużym zainteresowaniem przedstawicieli kilku dyscyplin humanistycznych, reprezentujących sześć krajowych ośrodków akademickich. 2 marca 2016 roku w sali konferencyjnej Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej w Katowicach spotkali się przedstawiciele: Uniwersytetu Śląskiego, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Spotkanie to zgromadziło również liczne audytorium złożone z pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Śląskiego." (fragm.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsprawozdaniepl_PL
dc.subjectkonferencja naukowapl_PL
dc.subjectautopromocjapl_PL
dc.subjectautoprezentacjapl_PL
dc.subjectwizerunekpl_PL
dc.subjectmedia masowepl_PL
dc.titleSprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. Teoria i praktyka" (Katowice, 2 marca 2016)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Lisczyk-Kubina_Sprawozdanie_z_ogolnopolskiej_konferencji_naukowej_autopromocja_autoprezentacja.pdf249,1 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons