Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6574
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGabryś-Barker, Danuta-
dc.contributor.authorWojtaszek, Adam-
dc.date.accessioned2018-10-10T07:21:42Z-
dc.date.available2018-10-10T07:21:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationTheory and Practice of Second Language Acquisition, Vol. 2 (2016), s. 5-7pl_PL
dc.identifier.issn2450-5455-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6574-
dc.description.abstractWe resolved to start publishing this journal thinking that despite the fact that Poland has a strong position in second language acquisition research and that quite a large number of monographic publications in this area come out every year—often published abroad with Multilingual Matters or Springer, among others—yet there is no academic research-oriented journal devoted to the theory and practice of SLA which would be widely available to Polish academia. The other existing journal, Studies in Second Language Learning and Teaching published by Adam Mickiewicz University (Kalisz-Poznań), emphasizes the role of classroom-oriented research, and so its particular focus complements this new journal by presenting foreign language pedagogy and its classroom applications. […]pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectjęzyk angielskipl_PL
dc.subjectnaukapl_PL
dc.titlePrefacepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gabrys_Barker_Preface.pdf339,64 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons