Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6773
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSieroń, Dorota-
dc.date.accessioned2018-10-17T09:14:17Z-
dc.date.available2018-10-17T09:14:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPedagogika Szkoły Wyższej, Vol. 21, iss. 1, s. 33-41pl_PL
dc.identifier.issn2083-4381-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6773-
dc.description.abstractThe author asks to what extent the university can be considered as a social laboratory, in which personal biography of a student as well as community of students and theirs masters are built. The essence of such formation is the process of self-improving of both the scholars (scientists and teachers) and students. She finds the trust as a crucial value developed in such community. University rituals and educational experiences recorded in documentary literature illustrates the meaning of the university as a place of biographical formation. This is also a place of collecting the identity capital.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectuniversitypl_PL
dc.subjecteducational biographypl_PL
dc.subjectsocial laboratorypl_PL
dc.subjectidentity capitalpl_PL
dc.subjecttrustpl_PL
dc.titleBiografia w uniwersum kształcenia akademickiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalPedagogika Szkoły Wyższejpl_PL
dc.identifier.doi10.18276/psw.2017.1-03-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Sieron_Galusek_Biografia_w_uniwersum_ksztalcenia_akademickiego.pdf315,43 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons